Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 05.05.2024, 13:42

Сайт Малосевастянівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Відвідайте сайт
Увага! Підписка
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Анкета для батьків для визначення здібностей дитини



 

Здібності до заняття науковою діяльністю

  1. Висловлює думку точно ( в усній або письмовій формі ).
  2. Читає книги, науково – популярні видання, дещо випереджаючи своїх однолітків.
  3. Здатна розуміти абстрактні поняття, установлювати взаємозв’язки, узагальнювати.
  4. Володіє сенсомоторною координацією ( відмінно фіксує те, що бачить, і чітко записує те, що чує).
  5. Після уроків полюбляє читати науково-популярні журнали і книги.
  6. Не сумує, якщо проект або нова ідея не підтримані вчителями, батьками або якщо її експеримент не вдався.
  7. Намагається з'ясувати причини і сенс подій.
  8. Проводить багато часу над створенням власних «проектів» : конструювання, побудовою, збиранням.
  9. Любить обговорювати наукові події, винаходи, часто замислюється над цим.
  10. Пластична і відкрита до всього нового, не зациклюється на старому. Любить випробовувати нові способи  розв’язання життєвих проблем, не використовує вже випробувані варіанти, не боїться нових спроб, завжди перевіряє нові ідеї та може від них відмовитися лише після експериментальної перевірки. 

Разом:_______________

 

Музичні здібності

  1. Дуже швидко і легко відгукується на ритм і мелодії, завжди вслухається в них.
  2. Добре співає.
  3. У гру на інструменті, в пісню або танець вкладає багато енергії та відчуттів.
  4. Любить музичні записи. Прагне піти на концерт або туди, де можна послухати музику.
  5. У співі або музиці передає відчуття, свій стан.
  6. Видає оригінальні, власні мелодії.
  7. Добре грає на якому-небудь інструменті.

Разом:_____________

 

Технічні здібності

  1. Добре виконує завдання з ручної праці.
  2. Цікавиться механізмами і машинами.
  3. Захоплюється конструюванням машин, приладів, авіамоделей, поїздів, радіоприймачів.
  4. Може легко полагодити зіпсовані прилади, використовувати старі деталі для створення нових приладів, іграшок, приладів.
  5. Знається на «примхах» механізмів, любить загадкові поломки і запитання на «пошук».
  6. Любить малювати креслення та ескізи механізмів.
  7. Читає журнали і статті про створення нових машин і механізмів.

Разом______________

 

Літературна обдарованість

  1. Може легко побудувати розповідь, починаючи із зачину і завершуючи розв’язання якого-небудь конфлікту.
  2. Доповнює чимось новим і незвичайним, коли розповідає про незнайоме і відоме всім.
  3. Дотримується лише необхідних деталей у розповідях про події,усе неістотне відкидає, залишаючи найголовніше й найхарактерніше.
  4. Розповідаючи про щось, уміє дотримуватися обраного сюжету, не втрачає основної думки.
  5. Обирає в своїх розповідях такі слова, що добре передають емоційний стан героїв, їх почуття.
  6. Уміє передавати деталі, що важливі для розуміння події, і в той же час притримується основної лінії подій,про які любить розповідати.
  7. Любить писати розповіді та вірші.
  8. Змальовує в розповідях своїх героїв живими, передає їх почуття, настрій, характер.

Разом____________

 

Артистичні здібності

  1. Легко перевтілюється в іншого персонажа, людину тощо.
  2. Розуміє і добре змальовує конфлікт,коли має можливість розіграти певну драматичну ситуацію.
  3. Передає почуття мімікою, жестами,рухами.
  4. Прагне викликати емоційні реакції у інших людей, коли про щось із захопленням розповідає.
  5. Легко передає почуття й емоційні переживання.
  6. Змінює тональність і тембр голосу, якщо змальовує іншу людину.
  7. Цікавиться акторською грою.

Разом:__________________________

 

Здібності до спорту

1.Енергійна і справляє враження дитини, яка потребує великого обсягу фізичних рухів, щоб почуватися щасливою.

2. Любить брати участь у спортивних іграх або змаганнях.

3. Постійно досягає успіху в якому-небудь виді спорту.

4. бігає швидше всіх в класі.

5. Краще за інших координована в рухах, рухається легко і граціозно.

6. Любить ходити в походи, грати на відкритих спортивних майданчиках.

7.Уважає за краще проводити вільний час, граючи в хокей, баскетбол, теніс, футбол тощо.

Разом:________________________

 

Інтелектуальні здібності

  1. На заняттях все легко і швидко схоплює.
  2. Має відчуття зорового глузду і використовує знання в практичних повсякденних ситуаціях.
  3. Добре і зрозуміло міркує, не плутається в думках.
  4. Відчуває зв'язок між однією подією та іншою, між причиною і наслідком.
  5. Добре розуміє недомовлене, здогадується про те, що часто прямо не висловлюється дорослими, але мається на увазі.
  6. Установлює причини вчинків інших людей, мотиви їхньої поведінки.
  7. Швидко запам’ятовує почуте або прочитане без спеціального заучування, не витрачає багато часу на повторення того, що потрібно запам’ятати.
  8. Знає багато про проблеми і події, про які її однолітки і не здогадуються.
  9. У дитини багатий словниковий запас, вона легко користується новими словами, точно висловлює свою думку.
  10. Любить книги, що зазвичай читають не однолітки, а діти, старші на один-два роки.
  11. Виконує складні завдання, що вимагають розумових зусиль.
  12. Ставить багато запитань. Цікавиться багато чим і часто запитує про це дорослих.
  13. Випереджає однолітків у навчанні на рік або два ( тобто реально повинна б навчатися у старшому класі, ніж навчається зараз).

Часто нудьгує на уроці через те, що навчальний матеріал вже добре знайомий їй із книг, журналів, розповідей дорослих.

  1. Оригінально мислить і пропонує несподівані відповіді,рішення.
  2. Дуже сприйнятлива, спостережлива, швидко реагує на нове і несподіване.

Разом:_________________

 

Художні здібності

  1. На її малюнках _ різноманітність предметів, ситуацій, людей ( відсутня одноманітність у сюжетах).
  2. Серйозно ставиться до творів мистецтва. Стає вдумливою і дуже серйозною, коли бачить гарну картину, незвичайну скульптуру, красиво і художньо виконану річ.
  3. Оригінальна у виборі сюжету, складає своєрідні композиції з кольорів, малюнків, каменів тощо.
  4. Завжди готова використовувати який-небудь новий матеріал для виготовлення іграшки, картини, малюнка, композиції, у будівництві на ігровому майданчику, в роботі з ножицями, клеєм.
  5. Коли має вільний час, то охоче малює, ліпить, створює речі, що мають художне значення (прикраси для будинку, одяг тощо).
  6. Малює ліпить для того, щоб висловити свої почуття і настрій.
  7. Цікавиться творами мистецтва, створеними іншими людьми. Може висловити власну оцінку,намагається відтворити те, що їй сподобалося, у своєму малюнку або в зробленій власноруч, іграшці, скульптурі.
  8. Любить працювати з пластиліном, глиною, що дають можливість змалювати побачене в трьох вимірах.

Разом:_____________      

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz