Загальнопедагогічні
1. Врахування вікових та
індивідуальних особливостей учнів.
2. Створення емоційного фону
уроку.
3. Педагогічний такт і
культура мови.
4. Пізнавальна самостійність
учнів.
5. Чітке визначення
освітніх, виховних та розвиваючих завдань уроку.
Дидактичні
1. Раціональне використання
кожної хвилини уроку.
2. Раціональна єдність
словесних, наукових і практичних методів навчання.
3. Розвиток пізнавальних
інтересів і активності учнів.
4. Зв’язок з раніше
вивченим.
5. Формування вмінь в учнів
самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.
6. Індивідуалізація,
диференціація та інтенсифікація навчального процесу.
7.Організоване закінчення уроку.
Психологічні
1.Врахування психологічних особливостей
кожного
учня.
2.Нормальний психічний стан і стійкий настрій
вчителя і учнів.
3.Розумна вимогливість і доброзичливість учителя
до учнів.
4.Педагогічна етика і психологічний такт.
Гігієнічні
1.Температурний режим.
2.Норми освітлення.
3.Провітрювання.
4.Відповідальність нормативам шкільних меблів.
5.Чергування видів навчальної роботи і різноманітність методів навчання.