Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 28.12.2024, 12:05

Сайт Малосевастянівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Відвідайте сайт
Увага! Підписка
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Зерна педагогічної мудрості


Педагог повинен бути сам вихованою і освіченою людиною. Тому підготовка педагога починається з його власного виховання і освіти.

  П.П. Блонський

Майстерність вихователя не є якимось особливим мистецтвом, яке вимагає таланту, але це спеціальність, якій потрібно навчати, як потрібно навчати лікаря його майстерності ,як потрібно навчати музиканта.

  А.С. Макаренко

Щоб дати учням іскринку  знань, вчителю потрібно ввібрати  ціле море світла.

 В.О.Сухомлинський

Похвала, заохочування учня, колективу - дуже велика виховна сила: зростає почуття власної гідності заохочуваних, у них виникає бажання робити ще краще.

 В. О. Сухомлинський

 

Покарання не тільки крайня форма примусу, це також одна з форм громадської оцінки поведінки людини. Покарання перевиховує лише тоді, коли в чомусь переконує, примушує замислитись над власною поведінкою, над ставленням до людей.

 В. О. Сухомлинський

 

Чим жалітися на всезагальну темряву, чи не краще самому запалити маленьку свічку.

Митрополит Питирим

 

Три шляхи ведуть до  знання: шлях міркувань ­- цей шлях найблагородніший, шлях наслідування - це найлегший шлях, і шлях досвіду – цей шлях найтяжчий.

 Конфуцій

Спілкування вчителя з дітьми під час занять – лише частина виховної роботи. Освіта дитини, її духовний розвиток, формування її морального обличчя – все це великою мірою залежить від роботи, яка проводиться у вільний від навчання час, не регламентується розкладами і розпорядком.

В.О. Сухомлинський

 

 Учитель повинен стати другом дитини, пройнятися її інтересами, переживати її радощі і тривоги, забувши про те, що він учитель. І тоді дитина відкриється перед ним. Школа лише тоді осередок виховання, коли вона стала для дитини вогнищем радісного, цікавого життя, що кличе її до знань, науки.

В.О. Сухомлинський

  Шлях до серця дитини лежить через дружбу, через спільні інтереси, захоплення, почуття, переживання.

 В.О. Сухомлинський

 Коли ти бачиш учня тільки із-за свого стола в класі, коли він іде до тебе тільки на виклик, коли вся його розмова з тобою – тільки відповіді на твої запитання, ніякі знання психології тобі не допоможуть. Треба зустрічатися з дитиною як із другом, однодумцем, пережити разом з нею радість перемоги і біль утрати.

В.О. Сухомлинський

 

 Чим більше знає вчитель, тим легше його учням засвоювати елементарні знання, тим більшим авторитетом і довір’ям користується він серед учнів і батьків, тим більше до нього, як до джерела знань, тягнуться діти.

В.О. Сухомлинський

 

 Ми викликали б у дітей тільки відразу до повсякденного засвоєння певних «порцій»  знань, якби вчитель обмежувався підручником і не розсував би перед ними горизонти науки, не показував би того, що ще невивчене, що чекає втручання їхнього допитливого розуму і працьовитих рук. А щоб усе це відкрити й показати, учителеві треба знати значно більше, ніж вимагає програма.

 В.О. Сухомлинський

 

 Виховання лише тоді стає реальною силою, коли воно ґрунтується на вірі в дитину.В.О. Сухомлинський

 

 Говори правильно: кожне слово має свій зміст, невміння вибрати потрібне слово – те саме, що замість гострого заструганого олівця на уроці малювання користуватися цвяхом – ці слова увінчують маленький стенд в учительській Павлиської школи.

      Той, хто прагне зробить більше, ніж той, хто може.

 

Гордон Марі


Вчитель живе доти, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель.

 

К.Д. Ушинський

 

 Вільний час учителя – це корінь, який живить джерела педагогічної творчості.

 

В.О.Сухомлинський

 

 Якщо хочеш, щоб у тебе було досить вільного часу, щодня читай… Не шкодуй часу на те, щоб глибоко осмислити сутність фактів, явищ, закономірностей, з якими маєш справу.

 

В.О Сухомлинський


 

    Продовжуючи себе у своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину. Ми творимо самий час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, від того, яка школа, що їй народ ввіряє своє майбутнє.

 

В.О. Сухомлинський

 

 

У чому різниця між хорошим і великим учителем? Хороший учитель розвиває здібності до певної межі, великий – відразу бачить цю межу.

 

Марія Даллас

 

На питання, як учням досягти

 

успіхів, Аристотель відповів:

 

«Доганяти тих, хто попереду, і не

 

чекати тих, хто позаду»

 

 

У виховній та навчальній роботі набуває значущості дух закладу, який живе не в стінах, не на папері, а в характері вихователів і від них переходить до характеру вихованців.

 

 

К. Ушинський

 

Лише той учитель, хто живе так, як навчає.

 

Г. Сковорода

 

Діти часто досягають успіхів, якщо їх заохочують дорослі.

 

Б. Гейтс

 

     Учитель, будь сонцем, що випромінює людське тепло, і будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів, сій знання не лише в пам’яті й свідомості твоїх учнів, а передусім у їхніх душах і серцях.

 

 

Ш.Амонашвілі

 

  Усі люди за природою прагнуть

 до знань. І доказ цьому – їхня

 любов до нових вражень.

 

Арістотель

 

 

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz