Під час уроку дотримувалась його структура та
зміст, спостерігалось збереження послідовності етапів уроку. Велику увагу
необхідно звернути на методи і прийоми пізнавальної активності та самостійної
діяльності учнів,що використовувались на уроці:
·
робота в
парах (під час перегляду відеосюжету відбувався розподіл слів по категоріям);
·
робота в
групах з використанням інтерактивної вправи «Навчаючи учусь» (відновлення
пропущеної інформації);
робота з мікрофоном(побудова інтерв’ю з письменником);
·
творча робота
з віршем «Testament» на відновлення пропусків;
Під час уроку використовувались різноманітні джерела знань та ТЗН, бесіда
учнями, підручник, додаткова інформація з електронного носія, ноутбук. На уроці
спостерігалась організація самостійної
пошукової роботи учнів з текстом на
аудіювання, а також творча робота під час складання сенкену про письменника.
На уроці здійснювався індивідуальний підхід до учнів, поєднувались як
колективні та індивідуальні форми роботи, так і парні та групові.
Урок був методично грамотно побудований та проведений на високому рівні.