20 листопада 2012 року у 9-му класі було
проведено відкритий урок української мови за темою «Складносурядне речення.
Тренувальні вправи». (Учитель – Качан Л.Ф.). Були присутні всі члени творчої
групи.
Урок проходив у формі ділової гри-подорожі
країною Складносурядного речення.
Метою уроку було узагальнити й
систематизувати знання учнів з вивченої теми, сформувати вміння розрізняти
складносурядні речення серед інших, правильно будувати їх, розставляти розділові знаки.
Учителька дібрала влучні завдання та
вправи, виконуючи які, учні досягли мети уроку, поставлених завдань та цілей, а
також показали присутнім і довели собі, що тему засвоїли добре. Впродовж уроку
діти працювали у парах та в групах, самостійно та колективно, творчо підходили
до виконання відповідних завдань.
Також, враховуючи індивідуальні
особливості учнів, педагог підібрала ряд диференційованих завдань, що були не
менш ефективні та цікаві учням із низьким рівнем досягнень. Урок минув у
швидкому темпі, ефективності уроку було досягнуто. Усі отримали задоволення від роботи.
|